april 1, 2014

DSM "Onthult de kracht van schoonheid" via al je zintuigen op in-cosmetics 2014

Op de in-cosmetics Hamburg presenteert DSM een reeks ingrediënten en formuleringsconcepten voor persoonlijke verzorging in de zintuiglijke wereld van schoonheidsverzorging.

Nieuws en evenementen 2014

Kaiseraugst, CH, 01 Apr 2014 10:15 CEST

Op het in-cosmetics evenement in Hamburg op 1-3 april 2014 laat DSM verder zien dat het zich inzet voor "Revealing the true Power of Beauty" - de kern van de nieuwe identiteit die vorig jaar werd gelanceerd voor de Personal Care markt. Gedreven door de overtuiging dat schoonheid het leven van mensen verrijkt, presenteert DSM met trots een reeks transformerende ingrediënten en concepten voor schoonheidsverzorging via de zintuiglijke wereld van schoonheid en nodigt alle bezoekers uit om een echt moment van sensatie te beleven in de uniek ontworpen zintuiglijke cocons op de stand.

Voortbouwend op DSM's toewijding aan een holistische schoonheidsbeleving, waarbij uiterlijk en gevoel beide even belangrijk zijn, kondigt DSM met trots de wereldwijde lancering aan van VALVANCE®, de nieuwe baanbrekende serie van sensorische en visuele modifiers. VALVANCE is DSM's antwoord op de vraag van consumenten en klanten naar aangename texturen en sterk waarneembare effecten. Het is de enige sensorische lijn met segmentoverschrijdende wortels en is ontwikkeld met DSM's gebruikelijke expertise en gepassioneerde interesse in alle aspecten van huid- en zonverzorging. Met de nieuw ontwikkelde concepten "Bright Eye" en "Shine Control & Pore Minimizer" met VALVANCE®, krijgen klanten niet alleen direct sterke resultaten, maar ook de zekerheid van een volledig onderbouwd consumentenvoordeel.

De sensoriële elegantie van de formules staat ook centraal in Sun Care. DSM presenteert het volgende niveau van zijn Ultimate UV Protection-platform, dat dagverzorging met UV-bescherming en strandzonnebrandcrèmes verandert in aantrekkelijke formules die zowel de prestaties als de sensorische eigenschappen optimaliseren. In lijn met recente consumentenbevindingen ondersteunt DSM's ervaren sensorische panel formuleerders bij hun navigatie door ingrediëntcombinaties om de gewenste Ultimate UV Protection en sensorische doelstellingen te bereiken, met PARSOL® UV-filters, de AMPHISOL® K emulgator en huidverzorgende werkstoffen. Het paneel helpt niet alleen bij het dichten van de beschermingskloof, het stelt marketeers ook in staat om te kiezen tussen verschillende sensorische kenmerken en positioneringsopties om volledig te voldoen aan de eisen van de consument.

Als het gaat om schoonheidstransformaties op de lange termijn en huidveroudering, staat senescentie de laatste tijd erg in de belangstelling. Als sleutelfactor in natuurlijke celveroudering kan senescentie ook de sleutel zijn tot nieuwe benaderingen voor preventieve anti-veroudering. Uitgebreid DSM-onderzoek naar veroudering culmineerde in REGU®-SCENCE, een actieve stof die zorgvuldig is geïsoleerd en gezuiverd uit Asparagus officinalis 'Grolim', de parel van Navarra. Met zijn unieke werkingsmechanisme biedt deze aspergesoort een oplossing voor het natuurlijk voorkomende celverouderingsproces door de huideigen autofagiecapaciteiten te stimuleren en zo de tekenen van celveroudering met tientallen jaren te vertragen. Uitgebreide in-vivostudies hebben de werkzaamheid van REGU®-SCENCE bevestigd bij het verbeteren van de zichtbaarheid van twee belangrijke tekenen van huidveroudering: collageenverlies en verdunning van de dermis. Bezoekers kunnen meer te weten komen over REGU®-SCENCE op het innovatieseminar op 2 april.

In haarverzorging zijn authenticiteit en pragmatisme de belangrijkste trends geworden, die een sterke interesse in functionele, pure en hoogwaardige haarproducten bepalen. PHYTANTRIOL biedt de belangrijkste voordelen die de huidige haarverzorgingsmarkt stimuleren en geeft antwoord op toekomstige lifestyle trends. De unieke eigenschappen maken het een beproefde actieve stof voor het haar die het haar herstelt, verbetert en beschermt, van wortel tot punt.

Jörg Richter, Senior Director Global Marketing & Innovation Personal Care bij DSM, licht toe: "Op dit toonaangevende zakelijke platform voor ingrediënten voor persoonlijke verzorging zijn we er opnieuw trots op dat we onze klanten onze passie en creativiteit kunnen tonen bij het ontwikkelen van transformerende ingrediënten voor schoonheidsverzorging en concepten die de manier waarop mensen naar zichzelf kijken en zich voelen echt veranderen."

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.