juli 28, 2014

Chinese FDA-vermelding voor synthetische peptiden SYN®-AKE en SYN®-HYCAN van DSM

Met ingang van deze maand zijn de peptiden SYN®-AKE en SYN®-HYCAN geregistreerd door de Chinese Food & Drug Administration (CFDA).

Nieuws en evenementen 2014

Kaiseraugst, CH, 28 Jul 2014 12:00 CEST

Met ingang van deze maand zijn de peptiden SYN®-AKE en SYN®-HYCAN opgenomen in de Chinese Food & Drug Administration (CFDA).

Dit is het nieuwste hoogtepunt in het tienjarige succesverhaal van DSM's gepatenteerde SYN® portfolio van synthetische peptiden. Aangemoedigd door klanten die hardnekkig hun interesse en vraag naar extra SYN-Peptides hebben geuit, is deze nieuwe notering in een zeer belangrijke regio en voegt zich bij SYN-COLL, dat al in september 2012 door CFDA werd genoteerd. Door de nieuwe lijsten en door formuleringen te leveren die zijn afgestemd op verschillende behoeften van klanten, zal het gebruik van meer SYN-Peptiden aanzienlijk worden uitgebreid. Dit bevestigt DSM's positie en reputatie als een van de toonaangevende spelers op het gebied van synthetische bioactieve peptiden en motiveert de onderneming om te blijven investeren in deze belangrijke technologie.

Mathias Gempeler, Senior Global Marketing Manager Skin Care bij DSM, licht toe: "Wij geloven dat de nieuwe noteringen in China opwindende mogelijkheden zullen bieden voor klanten die zich richten op deze belangrijke snelgroeiende economie. De nieuwste beslissing van de Chinese Food & Drug Administration ondersteunt DSM's passie en creativiteit om innovaties te ontwikkelen die echt voldoen aan de schoonheidswensen van mensen over de hele wereld."

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.