oktober 2, 2014

DSM kondigt managementbenoemingen aan in Persoonlijke Verzorging

DSM's Personal Care Business Unit, een van de toonaangevende leveranciers van ingrediënten voor schoonheidsverzorgingsproducten, kondigt de volgende benoemingen aan.

Nieuws en evenementen 2014

Kaiseraugst, CH, 03 Okt 2014 12:00 CEST

DSM's Personal Care Business Unit, een van de toonaangevende leveranciers van ingrediënten en innovatieve oplossingen voor schoonheidsproducten, is verheugd de volgende benoemingen aan te kondigen:

Joerg Richter - Senior Directeur Persoonlijke Verzorging Noord-Amerika

Joerg Richter, momenteel Senior Director Global Marketing and Innovation Personal Care, is benoemd tot Senior Director Personal Care Noord-Amerika. Voordat hij bij DSM kwam, bekleedde hij verschillende functies in Product Management, Business Management en Marketing bij Gillette, Wella, Procter & Gamble  en Roche Diagnostics. Met meer dan 15 jaar ervaring in zowel regionale als wereldwijde functies zal Joerg leiding gaan geven aan een van de belangrijkste regio's van DSM's Personal Care Business Unit.

Frédéric Boned - Directeur wereldwijde marketing en innovatie persoonlijke verzorging

Frédéric Boned, momenteel Head of Personal Care EMEA, volgt Joerg Richter op als Director Global Marketing and Innovation Personal Care en wordt lid van het Personal Care Management team. Frédéric heeft meer dan 12 jaar ervaring bij Givaudan International SA, waar hij verschillende functies bekleedde in Sales en Marketing.

Floor Saris - Directeur Persoonlijke Verzorging Europa, Midden-Oosten en Afrika (EMEA)

Floor Saris, momenteel Commercial Manager Personal Care, is benoemd tot Director Personal Care Europa, Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Floor begon haar carrière bij DSM in 2006 en bekleedde verschillende functies in Global Key Account Management en Global Purchasing Management in DSM's Composite Resins Business Group voordat ze overstapte naar Personal Care.

Roberto Galli - Wereldwijd commercieel management persoonlijke verzorging

Roberto Galli, momenteel Manager Strategic Projects Personal Care, krijgt de extra verantwoordelijkheid voor het Global Commercial Management Personal Care. Tijdens zijn loopbaan heeft Roberto verschillende leidinggevende functies bekleed in de sector Persoonlijke Verzorging op het gebied van Product- en Commercieel Management.

DSM's Personal Care Business Unit levert ingrediënten en innovatieve oplossingen voor een aantal van 's werelds best verkopende schoonheidsproducten. De wetenschappelijke ruggengraat in combinatie met lokale consumenteninzichten resulteren in innovatieve en transformatieve ingrediënten en concepten die merken opbouwen en uiteindelijk de consument ten goede komen. Het portfolio legt de nadruk op hoogwaardige producten met toegevoegde waarde, zoals peptiden, natuurlijke bioactieve stoffen, UV-filters en vitamines. Het wordt aangevuld door een reeks diensten op het gebied van kwaliteitsborging, technische ondersteuning, regelgeving, en door formuleringsexpertise en sensorische panels. Het bedrijf wordt gedreven door wereldwijde megatrends, lokale consumenteninzichten in schoonheidsregimes en groei in opkomende markten. Het richt zich op de segmenten Huidverzorging, Haarverzorging en Zonverzorging.

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.