oktober 9, 2014

DSM Singapore wint prestigieuze prijs bij Singapore Sustainability Awards

Nieuws en evenementen 2014

Singapore, SG, 09 okt 2014 13:15 CEST

DSM Singapore heeft de Singapore Sustainability Awards gewonnen in de prestigieuze categorie Sustainable Business Award. DSM Singapore is erkend voor zijn inspanningen om gedeelde waarde te creëren voor klanten, medewerkers, de samenleving en aandeelhouders.

De Singapore Sustainability Awards is een initiatief van de Singapore Business Federation (SBF) dat de meest innovatieve en impactvolle duurzame praktijken en groene oplossingen van organisaties in het land onder de aandacht brengt.

Pieter Nuboer, vicepresident Azië-Pacific: "Bij DSM willen we een positieve impact hebben op onze wereld, zowel op het gebied van people als planet. Wij geloven dat de winnende ondernemingen in de komende decennia die ondernemingen zullen zijn die duurzaamheid gepassioneerd en effectief als kernwaarde hebben. Alles wat we bij DSM doen, draagt bij aan betere levens door betere wetenschap. We zijn enorm trots dat we ook in Singapore erkenning krijgen voor onze impact:".

Wereldwijd is DSM voortdurend erkend voor de integratie van duurzaamheid in zijn activiteiten. Het bedrijf behoorde vijf keer tot de allerbesten van de Dow Jones Sustainability Index in zijn sector en bekleedde sinds 2004 zes keer de positie van wereldwijde leider op het gebied van duurzaamheid in de industriegroep Materials (voorheen bekend als de supersector chemie). Voor DSM is duurzaamheid een kernwaarde en verantwoordelijkheid voor alle belanghebbenden, gebaseerd op innovaties die People, Planet en Profit ten goede komen.

ECO+ is DSM's programma voor de ontwikkeling van duurzame, innovatieve producten en oplossingen met ecologische voordelen. Producten komen in aanmerking voor ECO+ als hun impact op het milieu beter is dan die van concurrerende mainstreamproducten die dezelfde functie vervullen. Over hun hele levenscyclus bekeken bieden ECO+ oplossingen superieure prestaties en een lagere ecologische voetafdruk. DSM wil het aandeel van ECO+ oplossingen (producten die duidelijke ecologische voordelen bieden ten opzichte van de gangbare oplossingen waarmee ze concurreren) vergroten tot 50% van de totale verkoop in 2015 en meer dan 80% in innovatie.

People+ is DSM's programma om oplossingen te ontwikkelen die de levens van consumenten, werknemers en gemeenschappen in de waardeketens meetbaar verbeteren. People+ biedt nieuwe perspectieven die gunstig zijn voor nieuwe productontwikkeling, waardeproposities en klantbetrokkenheid. Met People+, in combinatie met ECO+, wordt DSM's merkbelofte 'Bright Science, Brighter Living' tastbaarder.

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.