januari 15, 2015

DSM Personal Care kondigt nieuwe distributieovereenkomst aan met Arkem Kimya uit Turkije

DSM Personal Care kondigt aan dat Arkem Kimya met ingang van 1 januari 2015 zal fungeren als enige externe distributeur van het volledige assortiment producten voor persoonlijke verzorging in Turkije.

2015 Nieuws en evenementen

Kaiseraugst, CH, 15 Jan 2015 12:00 CET

DSM Personal Care, een wereldwijde leverancier van ingrediënten en innovatieve oplossingen voor een aantal van 's werelds best verkopende schoonheidsproducten, is verheugd te kunnen aankondigen dat Arkem Kimya met ingang van 1 januari 2015 zal fungeren als enige externe distributeur van het volledige assortiment persoonlijke verzorgingsproducten in Turkije.

De samenwerking  ondersteunt DSM's streven om het bereik van persoonlijke verzorgingsoplossingen op de Turkse markt te stroomlijnen en te versnellen.

Floor Saris, directeur DSM Persoonlijke Verzorging Europa, Midden-Oosten en Afrika, licht toe: "We zijn erg blij met deze samenwerking. Door deze samenwerking zal DSM haar belofte om onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden, blijven waarmaken. Arkem Kimya biedt onze klanten een robuuste infrastructuur en een diepgaande kennis van de markt voor persoonlijke verzorging. We kijken uit naar een dynamische en doelgerichte samenwerking."

Arkem Kimya werd in 1992 opgericht in Turkije en is een toonaangevend bedrijf in zijn sector. Het bedrijf heeft meer dan vijfhonderd producten in zijn portfolio en distribueert ingrediënten voor een aantal industrieën, waaronder de cosmetische en farmaceutische industrie. Met haar ervaren en professionele team levert Arkem klantgerichte, veilige en innovatieve diensten aan toonaangevende lokale en internationale producenten.

Levend Kokuludağ, voorzitter van Arkem Kimya deelt hetzelfde optimisme over deze nieuwe samenwerking. "Arkem is uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf dat bekend staat om zijn ethische aanpak, deskundige medewerkers, probleemoplossende houding en innovatief vermogen. We zijn enthousiast over deze nieuwe samenwerking met DSM. Het is een geweldige kans voor wederzijdse, duurzame groei."

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.