april 13, 2015

DSM Personal Care zet consument in de schijnwerpers op in-cosmetics 2015

DSM Personal Care laat op in-cosmetics zien hoe consumenteninzichten uit de hele wereld de inspiratie zijn geweest voor de nieuwste innovaties en op maat gemaakte oplossingen van het bedrijf.

2015 Nieuws en evenementen

Kaiseraugst, CH, 13 Apr 2015 07:00 CEST

DSM Personal Care zal de in-cosmetics beurs, die van 14 tot en met 16 april in Barcelona wordt gehouden, dit jaar gebruiken om te laten zien hoe consumenteninzichten uit de hele wereld de inspiratie zijn geweest voor de nieuwste innovaties en op maat gemaakte oplossingen van het bedrijf.

DSM Personal Care gelooft dat, hoewel de schoonheidswensen van mensen over de hele wereld kunnen verschillen, de kracht van schoonheid gelijk en wereldwijd blijft. Daarom gaat DSM voortdurend in gesprek met consumenten over de hele wereld om oplossingen te creëren die er voor hen echt toe doen. Bezoekers aan de DSM-stand op 7H40 krijgen een kijkje in het leven van echte consumenten, waaronder meer dan duizend online posts en video's die zijn gegenereerd op het DSM-platform "Power of Beauty". Deze op maat gemaakte online community bracht consumenten samen om hun schoonheidsbehoeften, -zorgen en -aspiraties voor de volgende generatie schoonheidsproducten met DSM te delen. Dankzij de inzichten die dit platform en DSM's voortdurende consumenteninzichtsprogramma hebben opgeleverd, heeft de onderneming een reeks producten en concepten kunnen ontwikkelen die voorzien in de specifieke behoeften van consumenten op het gebied van zon-, haar- en huidverzorging.

Nieuwe oplossing voor UV-bescherming van de hoofdhuid

Uit een wereldwijd kwalitatief onderzoek uitgevoerd door DSM bleek dat mensen het belang inzien van dagelijkse zonbescherming van top tot teen, maar dat ze vaak vergeten hun hoofdhuid te beschermen. Zoals uit een aantal onderzoeken blijkt, behoren fotocarcinogenese, zonne-elastose en haaruitval bij alopecia androgenetica tot de chronische effecten van blootstelling aan UV-straling op de hoofdhuid.

Hoewel wetenschappelijk onderzoek bevestigt dat er een ernstig gezondheidsrisico bestaat, zijn er op de markt voor zonneverzorging momenteel geen speciale producten voor hoofdhuidbescherming. DSM is de eerste onderneming die een oplossing ontwikkelt en op de markt brengt die de huidige trends onderkent en de naleving van de consumentenwetgeving op het gebied van zonbescherming bevordert. De markt voor haarverzorging voor mannen is de afgelopen jaren aanzienlijk gegroeid, wat suggereert dat het stylingsegment een aantrekkelijk kanaal is om nieuw consumentengedrag te stimuleren. DSM's Scalp & Care is een innovatief concept dat jonge mannen een haarstylingoplossing biedt die ook hun hoofdhuid beschermt tegen beschadiging door de zon. Het unieke van deze oplossing ligt in de geavanceerde SPF 30 formule, waardoor UV-bescherming een eenvoudig onderdeel wordt van de dagelijkse styling- en verzorgingsroutine. De combinatie van PARSOL® UV-filters met de ondersteuning van AMPHISOL®, TILAMAR®, VALVANCE™ en huidverzorgende werkstoffen stelde de DSM-formulators in staat om een lichte emulsie te creëren. De formule, die wordt geleverd in een tube met een applicator, brengt de juiste hoeveelheid direct aan op het daarvoor bestemde gebied zonder afbreuk te doen aan het kapsel en laat een droog gevoel achter.

Innovatief polymeer voor diverse haarverzorgingsformules

Een sterke wens van de consument naar meer verschillende stylingproducten was ook de drijfveer achter het onderzoek en de ontwikkeling van TILAMAR Fix A140. De veelzijdigheid van dit innovatieve product maakt de formulering van verschillende stylingproducten - waaronder spuitbussen, sprays, heldere wassen, mousses en andere stylingvormen - allemaal mogelijk met slechts één polymeer. Bezoekers van de DSM-stand krijgen DSM's Beauty Box "What's your hair mood today?" overhandigd. - een onlangs gelanceerde interactieve toolkit die negen verschillende stylingproductformuleringen toont waarbij gebruik wordt gemaakt van dit polymeer, samen met kappershandleidingen en formuleringstips.

Regionale nuances in huidverzorgingsaspiraties

Op het gebied van huidverzorging gaat DSM Personal Care verder met de wereldwijde uitrol van de nieuwe in vivo onderzoeksresultaten met Chinese vrijwilligers met het antiverouderingspeptide SYN®-COLL. Het recente, diepgaande, kwalitatieve consumentenonderzoek in Beijing en Wuhan bevestigde dat vergrote poriën, een ongelijkmatige huidtextuur en het verschijnen van rimpels de grootste zorgen van Chinese vrouwen zijn bij het ouder worden.

De resultaten van het in vivo onderzoek op bevestigen dat een formule met 2,5% van de krachtige synthetische peptide SYN-COLL al na één maand beter presteert dan een marktbenchmark in de strijd tegen lijntjes en rimpels. Het product verfijnt ook de zichtbaarheid van poriën, verbetert de huidtextuur en laat een prachtig gelift, gebeeldhouwd uiterlijk zien - waarmee het voldoet aan de verwachtingen die Chinese consumenten hebben van een antiverouderingsproduct.

Het verlangen naar een stralende, stralende huid is wereldwijd. Een recent kwantitatief onderzoek van DSM in de belangrijkste beautymarkten bevestigde echter dat deze groeiende trend een sterke regionale nuance heeft. Hoewel een gezond uitziende huid een doel is dat alle consumenten nastreven, verschillen de onderliggende huidproblemen die de gloed beïnvloeden en de huidkwaliteiten die geassocieerd worden met een gezond uitziende huid van markt tot markt. DSM heeft dag- & nachtformules ontwikkeld om consumenten te helpen in hun streven naar de ultieme stralende huid. De twee formules zijn opgebouwd rond een combinatie van krachtige en multifunctionele ingrediënten die de huid de energie geven die ze nodig heeft om een gezond uitziende, natuurlijk stralende, mooie huid te onthullen.

Schoonheid, voeding en welzijn

Op het in-cosmetica event van dit jaar presenteert DSM Personal Care samen met DSM Human Nutrition & Health zijn brede "Beauty from Within" portfolio van essentiële vitaminen, mineralen, carotenoïden, nutraceuticals en voedingslipiden, voor consumenten die een verband zien tussen schoonheid, voeding en algemeen welzijn.

Bezoekers van de stand kunnen zien hoe DSM innovatieve, unieke en bewezen oplossingen biedt om tegemoet te komen aan zowel de vraag van de consument naar schoonheidsvoordelen als de behoefte van de klant aan differentiatie en premium producten. Er zal ook een verscheidenheid aan beautydrankjes te proeven zijn, verrijkt met DSM-vitaminen, die voordelen bieden voor huid, haar en nagels.

DSM op de Innovatieseminars

DSM zal een actieve rol spelen tijdens de programma's van het in-cosmetics Innovation Seminar met twee interactieve sessies waarin het onderzoeks- en ontwikkelingswerk van DSM op het gebied van huid- en haarverzorging wordt belicht.

Datum & TijdSprekerOnderwerpLocatie
15 april 2015 13.20 - 13.50Dr. Mathias Gempeler, hoofd wereldwijde marketing huidverzorgingSYN-COLL - Nieuw in vivo onderzoekTheater 3
16 april 2015 12.40 - 13.10Mélanie Waeckel, Hoofd wereldwijde marketing haarverzorgingTILAMAR Fix A140 sessie "Wat is je haarhumeur vandaag?"Theater 1

Bezoekers zijn welkom om de dag af te sluiten met een happy hour bij DSM op stand 7H40. Dit happy hour vindt plaats op 14 en 15 april vanaf 16.00 uur en staat dit jaar in het teken van duurzaamheid in persoonlijke verzorging.

Frédéric Boned, Senior Director Global Marketing and Innovation, DSM Personal Care licht toe: "We kijken ernaar uit om in contact te komen met onze klanten op dit toonaangevende zakelijke platform voor ingrediënten voor persoonlijke verzorging en om te laten zien hoe onze sterke samenwerking op het gebied van consumentenonderzoek, R&D, en marketing en innovatie heeft geresulteerd in een opwindende reeks consumentgerichte innovaties en oplossingen op maat."

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.