november 1, 2015

DSM Personal Care kondigt Euro Chemicals, Inc. aan als nieuwe distributeur voor de Filippijnen

DSM Personal Care kondigt met genoegen aan dat Euro Chemicals, Inc. zal fungeren als de nieuwe externe distributeur van het volledige assortiment DSM Personal Care-producten in de Filippijnen.

2015 Nieuws en evenementen

DSM Personal Care, wereldwijd leverancier van ingrediënten en innovatieve oplossingen voor een aantal van 's werelds best verkopende schoonheidsproducten, kondigt met genoegen aan dat Euro Chemicals, Inc. met ingang van 1 december 2015 zal fungeren als de nieuwe externe distributeur van het volledige assortiment DSM Personal Care-producten in de Filippijnen.

De samenwerking ondersteunt DSM's streven om via een vertrouwde lokale leverancier doelgerichte oplossingen voor persoonlijke verzorging op de Filipijnse markt te brengen.

Euro Chemicals, Inc. werd opgericht op 1 augustus 1992. Aanvankelijk bood het een lijn van bioactieve, natuurlijke en op wetenschap gebaseerde actieve ingrediënten voor de cosmetische industrie. Het belangrijkste doel van het bedrijf is om de Filippijnse cosmetica- en voedingsmiddelenindustrie te voorzien van grondstoffen van de hoogste kwaliteit, afkomstig van de beste grondstoffenleveranciers van over de hele wereld. Het wordt ondersteund door wetenschappelijk onderzoek en de meest geavanceerde technologie die beschikbaar is. Euro Chemicals zet zich in om Filippijnse cosmetica- en voedingsmiddelenfabrikanten te helpen bij hun zoektocht naar betere producten door vitale informatie te verspreiden die alle nieuwste ontwikkelingen op het gebied van persoonlijke verzorging, voeding en wellness onder de aandacht brengt van zijn klanten en de markt in het algemeen.

Een van de sterke punten van Euro Chemicals is de exclusieve samenwerking met enkele van de grootste en meest gerespecteerde fabrikanten van grondstoffen in de wereldwijde cosmetica- en voedingsmiddelenindustrie.

Euro Chemicals is sinds 1 augustus 1992 distributeur van DSM-Skin Actives. Met de versterkte samenwerking voor de distributie van het volledige assortiment DSM Personal Care-producten, waaronder UV-filters, vitamines en huid- en haaractiva, geloven we dat we samen onze visie kunnen nastreven om kwalitatieve en innovatieve producten te leveren in een wereldwijd concurrerende markt.

We willen ook van deze gelegenheid gebruik maken om DKSH Philippines te bedanken voor hun steun en professionaliteit bij de groei en het beheer van onze Sun & Vitamins-activiteiten in de Filippijnen gedurende de afgelopen jaren.

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.