augustus 19, 2020

DSM verbetert de digitale klantervaring met nieuwe samenwerking

DSM, een van de toonaangevende leveranciers van ingrediënten en innovatieve oplossingen voor de markten voor persoonlijke verzorging, huishoudelijke verzorging en fijne geuren, werkt samen met Knowde, de toonaangevende e-commerce site voor chemicaliën, ingrediënten en polymeren, om een nieuwe digitale winkel te lanceren die gemakkelijk toegang biedt tot DSM's producten en expertise.

2020 Nieuws en evenementen

Kaiseraugst, CH, 19 Aug 2020 09:00 CET

De samenwerking is een belangrijke stap in DSM's brede digitaliseringsstrategie, die gericht is op het stimuleren van groei en het verbeteren van de efficiëntie op het gebied van customer intimacy, operationele prestaties en de realisatie van nieuwe bedrijfsmodellen. Van het verbeteren van de top-line resultaten via verbeterde customer data analytics en samenwerkingstools, tot het verlagen van de kosten via automatisering en het ondersteunen van een ondernemende aanpak, de digitale ambities van DSM zullen mogelijkheden aanwakkeren om de business te laten groeien en de relaties met klanten te verdiepen.

De Personal Care & Aroma storefront op Knowde zal bijdragen aan een betere en rijkere klantervaring door middel van gemakkelijke toegang en geweldige functionaliteit. Het biedt kopers een eenvoudig proces om producten te zoeken en te filteren, offertes op te vragen en monsters te bestellen. Bestaande DSM-inkopers en potentiële klanten kunnen bij Knowde terecht voor directe, 24/7 toegang tot DSM's storefront, met 43 DSM-merken en 115 hoogwaardige ingrediënten voor de belangrijkste klantmarkten, waaronder huidverzorging, haarverzorging, zonverzorging, bad- en lichaamsverzorging, kleurcosmetica, parfums, mondverzorging en nagelverzorging.

"Digitale communicatie en e-commerce worden steeds belangrijker voor de chemische industrie, en DSM omarmt deze transformatie en verkent een breed scala aan mogelijkheden," aldus Rishabh Pande, Vice President Marketing & Innovation, DSM Personal Care & Aroma. "Onze nieuwe Knowde storefront is een belangrijke stap die ons in staat stelt om onze digitale aanwezigheid en bereik uit te breiden en een verbeterde klantervaring te bieden."

Knowde maakt gebruik van een eigen zoekalgoritme voor elk product op de marktplaats om kopers de mogelijkheid te geven om te zoeken in de winkels van verkopers om producten op één plek te vinden, te vergelijken, te overwegen en te testen. Alle inkopers en R&D professionals krijgen gratis toegang tot Knowde en genieten van een geavanceerde online ervaring, ondersteund door 24/7 ondersteuning en deskundig advies en inzicht.

Ali Amin-Javaheri, CEO van Knowde zei: "We zijn erg blij dat DSM een winkel heeft gelanceerd op het Knowde platform. Dit maakt het voor klanten eenvoudiger dan ooit om DSM-producten te vinden en direct in contact te komen met DSM-experts. Een nieuwe optie voor digitale transformatie is nu hier voor de chemische industrie, en DSM loopt voorop bij het transformeren van de manier waarop klanten werken."

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.