augustus 23, 2011

DSM benoemt nieuwe Executive Vice President Corporate Strategy & Acquisitions

Philip Eykerman treedt in dienst bij DSM als Executive Vice President Corporate Strategy & Acquisitions.

Heerlen, NL, 23 Aug 2011 10:15 CEST

Koninklijke DSM, de wereldwijde Life Sciences en Materials Sciences onderneming, kondigt vandaag aan dat Philip Eykerman (1968), momenteel Partner bij McKinsey & Company, kantoor Brussel, in dienst treedt bij DSM als Executive Vice President Corporate Strategy & Acquisitions, rapporterend aan Feike Sijbesma, CEO en Voorzitter van de Raad van Bestuur van DSM.

Philip volgt Hein Schreuder op, momenteel EVP Corporate Strategy & Acquisitions, die na een zeer succesvolle carrière van 20 jaar bij DSM op 31 december 2011 met pensioen gaat. Hein heeft een sleutelrol gespeeld bij de transformatie van DSM en bij de overnames en desinvesteringen van de onderneming in de afgelopen 15 jaar.

Philip, van Belgische nationaliteit, begon in 1997 bij McKinsey & Company en is de leider van McKinsey's Chemicals Practice in de Benelux en Frankrijk. Hij is nauw betrokken geweest bij een aantal belangrijke projecten op het gebied van strategieontwikkeling, transformatie en M & A in de bredere chemische industrie.

Met zijn staat van dienst op het gebied van strategieontwikkeling en M & A-strategie en -integratie is Philip goed gepositioneerd om leiding te geven aan de afdeling corporate strategie en acquisitie van DSM en de ontwikkeling van DSM's strategische groei-agenda te stimuleren.

Senior communicatiemanager

Vice-voorzitter Investeerdersrelaties

Mediarelaties

Investeerdersrelaties

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.