april 2, 2015

DSM geeft vergelijkende cijfers over 2014

De cijfers weerspiegelen de herclassificatie van het cluster Polymer Intermediates en DSM Composite Resins naar beëindigde bedrijfsactiviteiten. Corporate Activities is aangepast en weerspiegelt ook de verkoop van DSM Synres.

Heerlen, NL, 02 apr 2015 08:15 CEST

Koninklijke DSM, de wereldwijde onderneming op het gebied van Life Sciences en Materials Sciences, presenteert vandaag vergelijkende kwartaalcijfers over 2014 aan de beleggersgemeenschap.

Deze vergelijkende cijfers weerspiegelen de herclassificatie van het cluster Polymer Intermediates en de business group DSM Composite Resins naar beëindigde bedrijfsactiviteiten na de aangekondigde samenwerking voor deze activiteiten met CVC Capital Partners (CVC). Ook de Corporate Activities van DSM zijn aangepast, aangezien DSM's belang van 65% in Sitech Services zal worden overgedragen als gevolg van de samenwerking met CVC. De aanpassing weerspiegelt ook de verkoop van DSM Synres aan Standard Investment en Euroresins aan Cathay Investments, zoals eerder aangekondigd.

De vergelijkende cijfers zijn te vinden in de bijlage bij dit persbericht.

Senior communicatiemanager

Vice-voorzitter Investeerdersrelaties

Mediarelaties

Investeerdersrelaties

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.