juli 11, 2016

DSM informeert markt over gewijzigde S-1 aanvraag door Patheon N.V.

Patheon N.V., een onderneming waarin DSM ongeveer 53,5 miljoen gewone aandelen houdt, is vandaag een beursgang begonnen.

Heerlen, NL, 11 Jul 2016 12:30 CEST

Koninklijke DSM, een wereldwijde, op wetenschap gebaseerde onderneming die actief is op het gebied van gezondheid, voeding en materialen, informeert haar stakeholders dat Patheon N.V., een onderneming waarin DSM ongeveer 53,5 miljoen gewone aandelen houdt, vandaag een beursgang is begonnen.

Als onderdeel van de beursgang biedt DSM 4.878.049 van zijn gewone aandelen in Patheon N.V. aan tegen een geschatte prijs tussen USD 19,00 en USD 22,00. Patheon N.V. zal geen opbrengsten ontvangen uit de verkoop van gewone aandelen door DSM.

Het aanbod zal alleen worden gedaan door middel van een prospectus. Indien beschikbaar, kunnen kopieën van het voorlopige prospectus met betrekking tot het voorgestelde aanbod worden verkregen bij:

J. P. Morgan Effecten LLC
c/o Broadridge Financiële Oplossingen
1155 Lange Eilandlaan
Edgewood, New York 11717
T.a.v: Prospectus Groep
Telefoon: (866) 803-9204

Morgan Stanley & Co. LLC
180 Varick Street, tweede verdieping
New York, New York 10014
T.a.v: Afdeling Prospectus

Jefferies LLC
520 Madison Avenue, 2e verdieping
New York, New York 10022
T.a.v: Afdeling Aandelen Syndicaat Prospectus
Telefoon: (877) 547-6340

UBS Effecten LLC
1285 Amerikalaan
New York, New York 10019
T.a.v: Afdeling Prospectus
Telefoon: (888) 827-7275

Een registratieverklaring met betrekking tot deze effecten is ingediend bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission ("SEC"), maar is nog niet van kracht. Deze effecten mogen niet worden verkocht en er mogen geen koopaanbiedingen worden geaccepteerd voordat de registratieverklaring van kracht wordt. Dit persbericht vormt geen aanbod tot verkoop of uitnodiging tot het doen van een aanbod tot aankoop, noch zal er enige verkoop van deze effecten plaatsvinden in enige staat of jurisdictie waarin een dergelijk aanbod, uitnodiging of verkoop onwettig zou zijn voorafgaand aan registratie of kwalificatie onder de effectenwetgeving van een dergelijke staat of jurisdictie.

De verklaringen in dit persbericht die geen historische feiten zijn, kunnen toekomstgerichte verklaringen zijn. Dergelijke toekomstgerichte verklaringen, gebaseerd op de huidige overtuigingen en verwachtingen, zijn onderhevig aan risico's en onzekerheden, waardoor de werkelijke resultaten kunnen afwijken van de toekomstgerichte verklaringen. Lezers moeten daarom niet overmatig vertrouwen op toekomstgerichte verklaringen als voorspelling van werkelijke resultaten. Voor meer informatie over factoren die ertoe zouden kunnen leiden dat de werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van de resultaten die worden weergegeven in de toekomstgerichte verklaringen, verwijzen we naar het gedeelte "Risicofactoren" van het prospectus dat is opgenomen in de registratieverklaring, in de vorm zoals deze laatst is ingediend bij de SEC. DSM neemt geen verplichting op zich om de informatie in dit persbericht te actualiseren.

Dit persbericht kan toekomstgerichte uitspraken bevatten met betrekking tot DSM's toekomstige (financiële) prestaties en positie. Dergelijke uitspraken zijn gebaseerd op actuele verwachtingen, schattingen en projecties van DSM en informatie die de onderneming op dit moment ter beschikking staat. DSM waarschuwt lezers dat dergelijke uitspraken bepaalde risico's en onzekerheden met zich meebrengen die moeilijk te voorspellen zijn en daarom moet men zich realiseren dat vele factoren ertoe kunnen leiden dat de werkelijke prestaties en positie wezenlijk afwijken van deze uitspraken. DSM heeft geen verplichting om de in dit persbericht opgenomen uitspraken te actualiseren, tenzij dit wettelijk verplicht is. De Engelstalige versie van het persbericht is leidend.

Senior communicatiemanager

Vice-voorzitter Investeerdersrelaties

Mediarelaties

Investeerdersrelaties

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.