mei 1, 2012

DSM kondigt wijzigingen in management aan

Jos Op Heij nieuwe Senior Vice President Corporate Control and Accounting, Hans Vossen nieuwe VP Corporate Treasury & Dave Huizing nieuwe VP Investor Relations.

Heerlen, NL, 01 mei 2012 10:15 CEST

Koninklijke DSM, de wereldwijde onderneming op het gebied van Life Sciences en Materials Sciences, maakt vandaag het volgende bekend:

Jos Op Heij, momenteel Vice President Corporate Treasury, wordt per 1 augustus 2012 Senior Vice President Corporate Control and Accounting, als opvolger van Loek Radix. Jos trad in 1985 in dienst bij DSM en is afgestudeerd als registercontroller. Na functies in ICT, projectmanagement, demand chain management en een breed scala aan functies in finance en control, kreeg Jos in 2005 de verantwoordelijkheid voor Treasury wereldwijd.

Hans Vossen, Vice President Investor Relations, volgt Jos Op Heij per 1 augustus 2012 op als VP Corporate Treasury. Hans begon zijn carrière als EDP-auditor bij KPMG en trad in 1991 in dienst bij DSM als controller. Na verschillende functies in finance control en strategie, kwam hij in 2008 bij Investor Relations.

Dave Huizing volgt Hans Vossen per 1 juli 2012 op als VP Investor Relations. Dave begon zijn carrière bij DSM in 1985 als jurist. Hij bekleedde functies in Marketing & Sales en Key Account Management voor DSM Materials businesses, voordat hij overging naar algemene managementfuncties, het laatst bij het Value Assurance Review team.

Loek Radix, Senior Vice President Corporate Control & Accounting, blijft in zijn huidige functie tot de afronding van de Q2-resultaten. Hij trad in 1988 in dienst bij DSM en werd, na verschillende functies in het bedrijf te hebben bekleed, in 1999 Corporate Controller van DSM. In de tweede helft van 2012 zal er meer bekend worden gemaakt over zijn volgende stappen.

Senior communicatiemanager

Vice-voorzitter Investeerdersrelaties

Mediarelaties

Investeerdersrelaties

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.