november 22, 2016

Wijziging Raad van Bestuur DSM

DSM kondigt het vertrek aan van Stephan B. Tanda, lid van de Raad van Bestuur en het Executive Committee, per 1 februari 2017.

Heerlen, NL, 22 Nov 2016 08:00 CET

Koninklijke DSM, een wereldwijde, op wetenschap gebaseerde onderneming die actief is op het gebied van gezondheid, voeding en materialen, kondigt vandaag het vertrek aan van Stephan B. Tanda, lid van de Raad van Bestuur en het Executive Committee, per 1 februari 2017.

Stephan trad op 1 maart 2007 in dienst bij DSM en werd op 1 mei 2007 lid van de Raad van Bestuur.

Binnen DSM is Stephan momenteel verantwoordelijk voor DSM's Nutrition cluster, overziet hij DSM's operations en responsible care functie en de activiteiten in Noord- en Zuid-Amerika en is hij bestuurslid van DSM's farma joint ventures (Patheon en DSM Sinochem Pharmaceuticals).

Per 1 februari 2017 wordt Stephan benoemd tot President en CEO van de AptarGroup, Inc. [NYSE: ATR], een wereldleider in innovatieve doseer- en afdichtoplossingen. De AptarGroup is gevestigd in de VS en rapporteerde in 2015 een omzet van ongeveer €2 miljard.

De verantwoordelijkheden van Stephan Tanda zullen opnieuw worden verdeeld onder de leden van de Raad van Bestuur en het Executive Committee.

Feike Sijbesma, CEO en voorzitter van de Raad van Bestuur van DSM, zegt hierover: "In de jaren dat Stephan voor DSM werkte, heeft hij een belangrijke rol gespeeld bij het creëren van onze unieke, brede en wereldwijde Nutrition business van waaruit we verder kunnen bouwen. We zijn erg dankbaar voor de bijdragen die hij heeft geleverd aan de transformatie van ons bedrijf. We respecteren Stephan's beslissing om deze kans te grijpen en terug te keren naar de VS. Mede namens mijn collega's wens ik hem veel succes met deze volgende stap in zijn carrière. In de komende periode zullen we bekijken hoe we de verantwoordelijkheden van Stephan Tanda opnieuw kunnen indelen."

Senior communicatiemanager

Vice-voorzitter Investeerdersrelaties

Mediarelaties

Investeerdersrelaties

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.