augustus 10, 2023

dsm-firmenich pleit voor proactieve gezondheid en levert oplossingen door het essentiële, wenselijke en duurzame te combineren op SupplySide West 2023

dsm-firmenich, de toonaangevende innovator op het gebied van gezondheid, voeding en schoonheid, zal tijdens SupplySide West 2023 laten zien hoe het "vooruitgang tot leven brengt" op het gebied van menselijke gezondheid - met aandacht voor zijn doelgerichte innovatieplatforms om oplossingen te bieden voor darmondersteuning, cognitieve prestaties en wellness voor vrouwen.

Vitaminen

Kaiseraugst (Zwitserland)

Het bedrijf nodigt bezoekers uit op stand #4764 om te ontdekken hoe dsm-firmenich, als end-to-end partner in de humane voedingsindustrie, zich inzet voor proactieve gezondheid gedurende het hele leven, zonder compromissen. Vertegenwoordigers van dsm-firmenich zullen ook aanwezig zijn om uit te leggen hoe de recente fusie, die twee iconische bedrijven verenigt die worden aangedreven door wetenschap van wereldklasse, klaar is om het aanbod verder te verbeteren door het essentiële, het wenselijke en het duurzame te combineren.

Een nieuw tijdperk in darmondersteuning

Nu de belangstelling voor darmgezondheid ongekend hoog is, zal dsm-firmenich zijn baanbrekende Health from the Gut-platform presenteren en laten zien hoe dit unieke platform de volgende generatie voedingssupplementen in de groeiende darmgezondheidsarena zal inspireren. Het bedrijf zal de recente overname van Adare Biome, een pionier op het gebied van postbiotica, in de schijnwerpers zetten, waardoor de portefeuille wordt uitgebreid met andere prebiotica en enzymen dan alleen menselijke melkoligosacchariden (HMO).

"We hebben de benadering van innovatie op het gebied van darmgezondheid opnieuw uitgedacht; we combineren oplossingen met meerdere ingrediënten, toonaangevende wetenschappelijke expertise en diepgaande inzichten in de consument om de holistische gezondheidsmogelijkheden van het darmmicrobioom in elke levensfase te ontsluiten", legt Penny Antonopoulos, Senior Director, Marketing & Business Development - NA HNC uit. "Onze overname van Adare Biome is een recent voorbeeld van onze investering om vooruitgang te boeken op dit gebied. Nu zijn we in staat om de opwindende mogelijkheden van postbiotische producten te benutten, waardoor de voedingssupplementensector wordt gestimuleerd in het leveren van nieuwe oplossingen. In eerste instantie zullen we gebruik maken van een gepatenteerde bacteriële combinatie Humiome™ Post LB met L. fermentum en L. delbrueckii, ontwikkeld via Adare Biome's gepatenteerde ECHO™ proces. De melange is meer dan een eeuw lang onderzocht en heeft meer dan 40 wetenschappelijke publicaties op het gebied van spijsvertering en immuungezondheid opgeleverd. Deze nieuwe toevoeging aan onze Health from the Gut-portfolio ontsluit het potentieel voor unieke combinaties met andere ingrediënten zoals prebiotica, probiotica en enzymen in innovatieve en plezierige formaten.

Oplossingen voor vrouwenwelzijn

dsm-firmenich zal ook zijn end-to-end capaciteiten over het hele spectrum van de gezondheid van vrouwen onder de aandacht brengen, waaronder zijn baanbrekende oplossingen voor het moederschapstraject en gezond ouder worden. In het speciale Women's Health-gedeelte presenteert het bedrijf concepten waaronder zijn heldingrediënten - life'sDHA®,geniVida® en Vertis™ CanolaPRO®.

life'sDHA® is een duurzaam, plantaardig omega-3-vetzuur op basis van docosahexaeenzuur (DHA) uit algenolie, waarvan bewezen is dat het de hersen- en cognitieve ontwikkeling van baby's ondersteunt gedurende de eerste 1000 dagen van het leven. Hogere doses DHA-supplementen kunnen ook helpen om het risico op vroeggeboorte bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd te verminderen. Op de SSW hebben bezoekers aan de stand van dsm-firmenich de mogelijkheid om meer te weten te komen over de hooggedoseerde oplossingen van life'sDHA® die klaar zijn voor de markt en ontwikkeld zijn om een voldragen zwangerschap te ondersteunen. Het bedrijf nodigt de industrie ook uit om te leren waarom Every Day Counts het risico op vroeggeboorte vermindert door everydaycounts.com te bezoeken.

Nu vrouwelijke consumenten op zoek zijn naar meer gepersonaliseerde oplossingen, zouden marketeers van supplementen gebruik kunnen maken van twee aanvullende nieuwe oplossingen van dsm-firmenich om gerichte voeding te bieden voor verschillende levensfasen: Vertis™ CanolaPRO®, een zeer zuiver, plantaardig eiwitisolaat dat is ontworpen om vrouwen te helpen voldoen aan de eiwitbehoeften op basis van leeftijd, zonder de planeet te belasten; en geniVida®, een sojavrij, non-GMO nutraceutical op basis van genisteïne, waarvan klinisch is bewezen dat het de frequentie en intensiteit van opvliegers in de menopauze vermindert.

Ondersteuning van cognitieve prestaties

Meer dan ooit denken consumenten na over alle aspecten van de gezondheid van de hersenen, waaronder cognitieve prestaties, stemming, mentaal welzijn en slaap. dsm-firmenich's portfolio van producten kan helpen voorzien in de behoeften op het gebied van de gezondheid van de hersenen, variërend van fundamentele (belangrijke voedingsstoffen die de hersenen nodig hebben om goed te functioneren) tot functionele (voedingsstoffen die helpen bij het ondersteunen van cognitieve prestaties zoals geheugen, aandacht en visuele verwerkingssnelheid). Daarnaast maken consumenten zich steeds meer zorgen over duurzaamheid en de impact op de planeet van de producten die ze kiezen.

dsm-firmenich beantwoordt aan deze vraag van de consument door niet alleen duurzame en wetenschappelijk onderbouwde voedingsstoffen voor de hersenen aan te bieden, maar ook hun expertise te gebruiken om leuke, lekkere en unieke formaten te ontwikkelen die zeker in de smaak zullen vallen. Het bedrijf nodigt zijn bezoekers uit om te ervaren hoe zijn oplossingen de essentiële, gewenste kunnen maken.

Een wereld van verschil maken met duurzame Omega-3

dsm-firmenich blijft toonaangevend op de omega-3-markt met life's®OMEGA: 100% plantaardige omega-3, duurzaam geoogst met NUL impact op mariene ecosystemen. De life's®-portfolio blijft zich uitbreiden met hun nieuwste lancering van life's®OMEGA 03020, de eerste en enige algen omega-3 uit één bron met dezelfde EPA/DHA-verhouding die van nature voorkomt in visolie, maar met een twee keer zo hoge potentie.

Op de stand zal ook het nieuwe life's® O33-P100 poeder te zien zijn, EPA+DHA op basis van algen, dat een aanzienlijk hogere belasting biedt in gummies en andere poedervormen.

Omega-3 is een van de meest populaire en erkende voedingsstoffen en is niet alleen bestudeerd voor zijn cardiovasculaire en visuele gezondheid, maar ook voor zijn voordelen voor de gezondheid van de hersenen en ogen. Bovendien blijft het onderzoek naar omega-3 zich ontwikkelen voor de gezondheid van de hersenen van volwassenen en staan deze ingrediënten op de voorgrond voor resultaten zoals cognitieve prestaties, stemming, welzijn en slaap. De vraag zal waarschijnlijk blijven groeien, aangezien naar schatting 80% van de wereldbevolking niet de dagelijks aanbevolen 250 mg omega-3 (EPA en DHA) binnenkrijgt.

Twee innovators van wereldklasse verenigen

De experts van dsm-firmenich zullen aanwezig zijn om de recente fusie te bespreken - en hoe deze de essentiële, wenselijke en duurzame elementen zal combineren tot "bring progress to life" in de markt voor voedingssupplementen. "De vorming van dsm-firmenich brengt twee iconische bedrijven samen tot een toonaangevend bedrijf met een uitzonderlijk sterk innovatieplatform," aldus Eric Choban, Head of North America, Health, Nutrition & Care bij dsm-firmenich. "Het is een ongelooflijk spannende tijd voor het bedrijf en we verwelkomen iedereen op stand #4764 om meer te weten te komen over hoe deze unie de wereldwijde gezondheids- en voedingsindustrie zal transformeren om de innovaties van klanten te ondersteunen - van concept tot consument."

Wilt u dsm-firmenich vergezellen op SupplySide West 2023, stand #4764 en inzichtgedreven oplossingen ontdekken die worden geïnspireerd door mensen en geleverd door experts? Registreer je interesse hier.

*Glycom A/S wordt uiteindelijk gecontroleerd door DSM-Firmenich AG, geregistreerd in Kaiseraugst, Zwitserland.

Over dsm-firmenich
Als innovators op het gebied van voeding, gezondheid en schoonheid bedenkt, produceert en combineert dsm-firmenich essentiële voedingsstoffen, smaken en geuren om de groeiende wereldbevolking te laten gedijen. Met ons uitgebreide assortiment oplossingen, met natuurlijke en hernieuwbare ingrediënten en gerenommeerde capaciteiten op het gebied van wetenschap en technologie, werken we aan het creëren van wat essentieel is voor het leven, wat wenselijk is voor consumenten en wat duurzamer is voor de planeet. dsm-firmenich is een Zwitsers-Nederlands bedrijf, genoteerd aan Euronext Amsterdam, met activiteiten in bijna 60 landen en een omzet van meer dan € 12 miljard. Met een divers, wereldwijd team van bijna 30.000 werknemers brengen we vooruitgang tot leven™, elke dag, overal, voor miljarden mensen.

E-mail agentschap van afgifte

Beleggers

Investeerders e-mail

Contact e-mail

Toekomstgerichte uitspraken

Dit persbericht kan toekomstgerichte uitspraken bevatten met betrekking tot de toekomstige (financiële) prestaties en positie van dsm-firmenich. Dergelijke verklaringen zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen, schattingen en projecties van dsm-firmenich en informatie waarover het bedrijf op dit moment beschikt. dsm-firmenich waarschuwt lezers dat dergelijke verklaringen bepaalde risico's en onzekerheden met zich meebrengen die moeilijk te voorspellen zijn en daarom moet worden begrepen dat vele factoren ertoe kunnen leiden dat de werkelijke prestaties en positie wezenlijk verschillen van deze verklaringen. dsm-firmenich heeft geen verplichting om de verklaringen in dit persbericht bij te werken, tenzij dit wettelijk verplicht is. De Engelstalige versie van dit persbericht prevaleert boven andere taalversies.

Hoe kunnen we je helpen?

• Nieuw productconcept

Heb je een idee voor je volgende project of baanbrekende innovatie? Laten we de koppen bij elkaar steken.

• Monsteraanvraag

Geloof ons niet op ons woord. Ontdek hoe onze oplossingen uw productontwikkeling kunnen ondersteunen.

• Offerteaanvraag

Vertel ons over uw projectbehoeften. We maken een offerte op maat.

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.