Persberichten 2021

• DSM en Albéa gaan samenwerken om veilige en duurzame zonverzorgingsoplossingen te leveren

14 oktober 2021

Koninklijke DSM, een wereldwijd wetenschappelijk bedrijf, kondigt vandaag de samenwerking aan met Albéa, 's werelds grootste leverancier van cosmetische verpakkingen, om duurzame verpakkingen te ontwikkelen voor de prototypes van haar zonverzorgingsformules en om haar visie van een volledig duurzaam zonverzorgingsaanbod voor klanten te realiseren.

• DSM lanceert nieuwe PARSOL® EHT UVB-filter om innovatie in milieuvriendelijke zonverzorgingsproducten te bevorderen

27 september 2021

Koninklijke DSM, een wereldwijd wetenschappelijk bedrijf, kondigt vandaag de lancering aan van PARSOL® EHT, een zeer efficiënt, milieuvriendelijk UVB-filter dat de visie belichaamt van DSM's toekomstbestendige, milieuvriendelijke portfolio. Met een E1/1-piek van >1500 in het UVB-bereik levert PARSOL® EHT de hoogste absorptie op de markt van vandaag en is het compatibel met andere organische en anorganische UV-filters, naast fotostabiel en inert.

• DSM & METEX NØØVISTA kondigen gezamenlijk de commerciële beschikbaarheid aan van TILAMAR® PDO met NØØVISTA

12 juli 2021

Koninklijke DSM, een wereldwijd wetenschappelijk bedrijf op het gebied van voeding, gezondheid en duurzaam leven, en METEX NØØVISTA, een industriële dochteronderneming van METABOLIC EXPLORER kondigden vandaag gezamenlijk de succesvolle start aan van de commerciële productie van hun nieuwe cosmetische kwaliteit van BOB. TILAMAR® PDO met NØØVISTA, geproduceerd in een industriële fabriek in Frankrijk, is 100% biologisch verkregen uit niet genetisch gemodificeerde grondstoffen en is de eerste in Europa geproduceerde BOB van cosmetische kwaliteit.

• DSM breidt zijn hyaluronzuurassortiment uit met de lancering van de HYA-ACT™-lijn

1 maart 2021

Koninklijke DSM, een wereldwijd wetenschappelijk bedrijf dat actief is op het gebied van voeding, gezondheid en duurzaam leven, kondigt vandaag de lancering aan van drie verschillende vormen van hyaluronzuur. Met het nieuwe HYA-ACT™-assortiment versterkt DSM zijn hyaluronzuurportfolio om tegemoet te komen aan de groeiende marktverwachtingen voor minder invasieve, betrouwbare en effectieve schoonheidsverzorgingsoplossingen.

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.