maart 22, 2023

Prikkel de zintuigen met dsm-firmenich bij in-cosmetics Paris!

Van 16 tot en met 18 april is Perfumery & Beauty volop vertegenwoordigd op in-cosmetics Global 2024, een van de meest geanticipeerde beursevenementen van het jaar. Personal Care, Perfumery en Ingredients laten hun nieuwste producten en innovaties zien die precies laten zien hoe we vooruitgang tot leven brengen.

Nieuws Nieuws en evenementen 2024

Prikkel de zintuigen met dsm-firmenich bij in-cosmetics Paris!

Kaiseraugst (CH), 12 april 2024

Van 16 tot en met 18 april zal Parfumerie & Beauty op volle sterkte vertegenwoordigd zijn op in-cosmetics Global 2024, een van de meest geanticipeerde beursevenementen van het jaar. Personal Care, Perfumery en Ingredients zullen hun nieuwste producten en innovaties laten zien die precies laten zien hoe we vooruitgang tot leven brengen.

Deze wereld kan een drukke, uitdagende plek zijn. De druk die we dragen en de verschillende zorgen waar we mee te maken hebben, kunnen zichtbaar worden in ons gezicht, haar en huid. Het is tijd om de balans van welzijn en zelfvertrouwen te herstellen door de huid en het haar te bezitten die we willen hebben, in plaats van alleen maar te weerspiegelen hoe de wereld ons laat voelen. De beste manier om dit te bereiken is om de zintuigen te prikkelen! Wanneer onze zintuigen worden gestimuleerd, kunnen we een diepere waardering voor onszelf en onze wereld opwekken door de manier waarop we onszelf voelen en projecteren.

Onze sterke synergieën en krachtige innovatie staan centraal bij haar-, huid- en zonverzorging in cosmetica, met de innovatieve oplossingen ETERWELL™ YOUTH, Sunsense3, Evolusun en ULOCKS SYN-UP®.

ETERWELL™ YOUTH is gebaseerd op de Senolytics wetenschap die selectief de destructieve senescente cellen verwijdert die zich na verloop van tijd ophopen in de huid, waardoor de natuurlijke vernieuwingsprocessen kunnen floreren voor een holistische gezondheid van de huid met een jeugdige uitstraling. Het is echt duurzaam omdat het biologisch, traceerbaar, milieuvriendelijk en fairtrade gecertificeerd extract is.

Sunsense3 is zonnebescherming waar je zintuigen dol op zullen zijn! Dit omvat een assortiment van 7 concepten met lichtgewicht texturen, SPF-bescherming en geuren die aansluiten bij de huidige trends in zonneverzorging. We activeren alle zintuigen van de tastzin, het zicht en de reuk om elke gebruiksmoment op te waarderen, zodat UV-bescherming eindelijk een dagelijkse verwennerij wordt!

Evolusun is de verzorgende zonverzorging! Dit concept zorgt voor een synergie tussen zonneverzorging en huidverzorgingsactiva om de huid te beschermen tegen UV-licht en tegelijkertijd de huidverzorgingsvoordelen te bieden waar consumenten om geven. Ons nieuwe assortiment biedt niet alleen verschillende texturen en huidverzorgingsvoordelen, maar benadrukt ook duurzaamheidsclaims voor de bewuste consument.

ULocks brengt het plezierige gevoel van unieke verzorging voor getextureerd haar! Een gemakkelijke routine met vitaminen, natuurlijke ingrediënten en een aangename geur die zorgt voor een diepe verzorging en voortdurende frisheid* voor getextureerd haar in slechts een paar eenvoudige stappen. Dit is een buitengewoon ritueel dat hoge prestaties combineert met heerlijke sensaties om de uniekheid van je haar te vieren!

SYN-UP® is de minimale huidverzorging met maximale resultaten, de sleutel om het huideigen potentieel voor een lange levensduur van binnenuit te ontsluiten. Het verbetert de barrièrefunctie, gaat droogheid, gevoeligheid en roodheid van de huid tegen, beschermt collageen tegen afbraak en bevordert een egale teint, zodat de huid er gladder, steviger en gezonder uitziet.

We staan te popelen om in contact te komen met onze klanten en kunnen niet wachten om samen met u onze innovaties te ontdekken om de zintuigen te prikkelen! Bezoek ons op onze stand 1D20 en kom naar de Sustainability corner voor onze inzichtelijke duurzaamheidspresentatie Een holistische benadering van biogebaseerde oplossingen voor gezonde schoonheid, 16 april 2024 van 15u15 tot 15u45.

*Sensorische test - 2023 - n=30 - totale geurintensiteit van de wasdagroutine (dag 1) versus verfrissingsroutine (dag 1 + dag 4 + dag 7) op Hair Swatches.

AI-gegenereerde vertaling Deze pagina is automatisch vertaald met behulp van AI. Hoewel we streven naar nauwkeurigheid, is de vertaling mogelijk niet perfect en kan de oorspronkelijke inhoud verkeerd worden geïnterpreteerd. Raadpleeg voor kritische informatie de oorspronkelijke taal. Gebruik deze vertalingen naar eigen goeddunken. dsm-firmenich is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten of misverstanden die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze vertalingen.